Koučingas moterims | Kaip pradėtus darbus atlikti iki galo?
Padėk sau siekti tikslų ir atlikti pradėtus darbus iki galo.
Motyvacija, tikslai, darbai, kaip išlaikyti motyvaciją, kaip pakelti motyvacija, kaip atgauti motyvacija, psichologija, saviugda, kaip sau padeti, kaip siekti tikslo
1266
post-template-default,single,single-post,postid-1266,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode-theme-ver-14,qode-theme-starflix,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive
 

Kaip pradėtus darbus atlikti iki galo?

Kaip pradėtus darbus atlikti iki galo?

Dažnai pasitaiko, kad kažką pradedame ir nebaigiame iki galo. Pradedame laikytis dietos, sportuoti, skaityti knygą, keisti savo įpročius, tačiau po kiek laiko metame.

Turbūt kiekvienos iš mūsų gyvenime yra ne vienas atvejis, kai pradžioje turime daug motyvacijos bei įkvėpimo, tačiau su laiku entuziazmas išblėsta ir mes metame pradėtą veiklą.

Tai ypač matosi, kai Naujųjų metų pradžioje pasidarome tikslų ar naujametinių pažadų sąrašą arba bent mintyse pagalvojame apie dalykus, kuriuos norėtume šiemet padaryti. Tą akimirką atrodo, kad tikrai įvykdysime visus savo planus, tačiau praėjus vos kelioms savaitėms visiškai pamirštame apie tai, ką ketinome daryti.

Kodėl taip atsitinka?

Mes leidžiame jausmui spręsti, ką toliau darysime.

Pirmiausia, tai mūsų veiksmai šiuo atveju priklauso nuo jausmo. Pradžioje jaučiamės užtikrintai, kad mums pavyks. Turime įkvėpimo bei noro gyventi geriau. Jaučiame energijos antplūdį, o nosies galiuką saldžiai kutena viltis. Viltis, kad šie metai bus geresni nei praėjusieji, kad padarysiu kažką tokio, kas suteiks man daugiau laimės.

Tačiau įsivyravus rutinai dingsta tas žavingas jausmas, vėl pradedame norėti komforto, saugumo bei įprastų dalykų. Nauji dalykai pradeda nusibosti ir tam, kad juos tęstume mums reikia palaikyti įkvėpima arba turėti valios ir save versti.

Maksimalizmas – per aukštai šokame.

Toje įkvėpimo bei euforijos būsenoje mums norisi visko ir iš karto. Tiesiog nekantraujame kuo greičiau pamatyti norimus rezultatus, todėl dažnai prisiplanuojame per daug, per aukštai iškeliame sau kartelę. Jei planuojame sportuoti, tai penkis kartus per savaitę. Jei ketiname laikytis dietos, tai reiškia, kad nieko iš vis nevalgysime ir pan.

Ir dar, būtinai turime visus šiuos dalykus daryti tuo pat metu, nes greitų rezultatų norisi visose gyvenimo srityse iš karto.

Tuomet dar net nepradėjus daryti, jau nieko nebesinori, nes pavargstame vien nuo galvojimo apie tai. Arba pabandome viską įgyvendinti ir labai greitai perdegame, nes tai yra tiesiog per sunku.

Neturime tikslo pabaigti.

Dažnai turime tikslą pradėti. Pradėti sportuoti, pradėti skaityti knygas, pradėti auginti plaukus ir pan. Tačiau neturime tikslo padaryti to iki galo, neužakcentuojame, koks yra norimas rezultatas, kiek laiko tai planuojame daryti ir kada žinosime, kad jau baigėme.

Taip dažniausiai nutinka tuomet, kai procesas bei jausmas, kurį jaučiame proceso metu, mums yra svarbesnis už rezultatą. Arba tuomet, kai netikime, kad mums gali pavykti. Abiem atvejais, neturime ketinimo eiti iki galo.

Pavyzdžiui, mūsų tikslas yra pradėti skaityti knygas. Vienu atveju tai darome tol, kol jaučiame malonumą. Jei knyga tampa nebeįdomi, malonumas dingsta ir jos nebenorime skaityti. Tai yra visiškai normalu, tačiau tokiu atveju ir nereikėtų griaužti savęs, kad nepabaigėme knygos. Nes nebuvo tokio tikslo.

Kitu atveju, galime apsibrėžti konkretų knygų ar puslapių skaičių, kasdien skaitymui skirto laiko kiekį arba norimų gauti žinių kiekį – tai jau būtų konkretus rezultatas.

Kaip galime sau padėti?

1. Auginkime emocinį intelektą. Dirbdamos su savimi, mes galime sau padėti palaikyti nuolatinę įkvėpimo ir noro būseną. Galime save motyvuoti, kad nereikėtų savęs versti.

2. Geriau lėtai, bet užtikrintai. Pokyčius ar naujus planus pradėkime nuo mažų lengvų žingsnelių ir turėkime tikslą, kad tai taptų mūsų įpročiu arba gyvenimo būdu, o ne bandymu siekti greitų rezultatų.

3. Nuspręskime, kas mums svarbiau konkrečiu atveju – procesas ar rezultatas. Atsirinkime – ką mums svarbu pabaigti, o ką galime ir palikti.

SVARBIAUSIA: darykime tol, kol pavyks. Nepasiduokime po pirmos ar antros nesėkmės. Ieškokime būdų įgyvendinti, o ne priežasčių mesti.

Prisijunkite prie mūsų Facebook grupės ir pažiūrėkite video įrašą šia tema.

Žymos:
,
No Comments

Post A Comment